28. august 2003 saarlane.ee
Laevaliikluse ümbersuunamiseks kulub
paar tundi
Saaremaa Laevakompanii juhatuse esimehe Tõnis Rihvki sõnul
kooskõlastatakse Kuivastu-Virtsu praamiliini võimalikud
kriisiplaanid majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumiga.
"Kui Virtsu sadama rekonsuntrueerimistöödel hakatakse
ka edaspidi rakendama ohutusnõudeid eiravat kai lammutustehnikat,
kutsume tunni aja jooksul kokku kriisikoosoleku, mis otsustab laevaliikluse
ümbersuunamise Virtsu sadamast Rohukülla", rääkis
Rihvk. "Ministeerium on antud arengustsenaariumitest informeeritud
ning sellised tegevusplaanid eelnevalt kindlasti kooskõlastatakse.
Samas ei tohi praamiliiklus Saaremaaga katkeda ning otsused peavad
olema kiired", ütles ta.
Rihvki nägemusel on sellisest lahendusest tingitud lisakulud
sunnitud maksma Saaremaa Laevakompanii lepingupartner Saarte Liinid
AS, kes sel juhul ei ole suutnud lepingutingimustest kinni pidada.
Saaremaa Laevakompanii maksab tänavu Saarte Liinide AS-ile
sadamateenuste kasutamise eest ligi 13 miljonit krooni. Sellele
lisanduvad veel täiendavad tasud muude teenuste nagu näiteks
vee ja fekaaliveo eest. Kokku maksab Saaremaa Laevakompanii Saarte
Liinide AS-ile erinevate teenuste eest aastas ligi 20 miljonit krooni.
"Kuid meie reisijatele juba tekitatud ja kriisiplaani rakendumise
korral tekkivad ebamugavused, nagu pikad järjekorrad ning suur
ajakulu, on korvamatud", tõdes Rihvk. "Selge on
aga see, et järgmise aasta lepingueelsed läbirääkimised
Saarte Liinide AS-iga kujunevad varasematest erinevaks", ütles
ta.
27. augustil toimunud osapoolte kohtumisel väitsid Merko Ehituse
AS esindajad, et lammutustehnoloogia saab kooskõlastatud
Eesti Veeteede Ametiga, ühtegi kuupäeva seejuures ehitustööde
läbiviijad anda ei osanud.
Tagasi artiklite lehele
|